Zomaar wat hersenspinsels over vertrouwen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu Zomaar wat hersenspinsels over vertrouwen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu

Zomaar wat hersenspinsels over vertrouwen

Blijf op de hoogte en volg Tony

22 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Wat waar is … .houd me steeds minder bezig, meer wat werkt voor mij.

Steeds meer en meer krijg ik inzichten in mijzelf en anderen, wat wil ik, wat krijg ik en hoe ga ik er mee om?

Natuurlijk zijn het mijn ervaringen en vooral mijn NLP opleidingen die mijn attitude veranderd hebben van belang voor mij, toch steeds meer en beter zie ik wie ik ben en wat ik wil, hoe ik krijg wat ik hebben wil, en soms ook niet
.
Inzichten te over. Vandaag merkte ik ben moe heb even genoeg van invloeden van buitenaf . Gewoon alleen met mijn hersenspinsels rust niks willen, niks moeten. Ik heb mijn appartement op slot voor niemand bereikbaar. Wil van niemand niks en wil ook niet dat iemand iets van mij wil

Ja oké, dat is wat ik van plan was, en dan kom ik bij mezelf …………….

Rust het wordt afgewisseld door onrus ,ik wil, of nee ik moet wat doen.

Waarom belt me niemand, de hele wereld is met zichzelf bezig niemand heeft nu interesse in mij?? O ja,,, dat wil ik ook niet ? 

Wat heb ik nu goed gedaan en wat niet? Euh… wat is nu eigenlijk goed of slecht..???

Wie kan ik nog vertrouwen? Ik wil gaan slapen, ben moe. Onderweg naar de slaapkamer zie ik de mieren op tafel naar een leeg gedronken koffiekopje kruipen, het zijn er al veel, hele kleine bijna onzichtbare miertjes, je ziet ze ook nauwelijks, zeg maar gerust ,niet als ze alleen zijn . Ik ruim het kopje van de tafel was het af en spoel daarmee honderden miertjes door de gootsteen. Zo daar ben ik ook weer van af .:-) ik vertrouw die beestjes niet en zij kunnen mij ook zeer zeker niet vertrouwen 

Terwijl ik naar de badkamer loop bedenk ik opeens dat ik beter eerst even mijn was kan doen, ben opeens niet meer moe, geen slaap meer en ga aan het wassen. Vreemd…. Ik had toch slaap was toch moe ??
De was hangt op de lijn, de vogels fluiten het is weer droog buiten en ik besluit om een taxi te bellen en naar Zus & Zo te gaan, omdat mijn perfectionistische oog me hier zoveel laat zien wat verbeterd kan worden , als ik mijn mobiel pak bedenk ik……nee! ik ga wat hersenspinsels opschrijven ben ik die ook weer kwijt. Kijk bedenk ik nu, ik helemaal betrouwbaar  

Ik besluit nu om alles te laten voor wat het is, het is goed zo . Ik zet een goed gevoel “aan”lach er hartelijk om en ben ik te vertrouwen ………. Soms 


  • 22 Juni 2013 - 22:55

    Paula:

    Hey Tony,

    Leuke hersenspinsels ... heb je daar geen leuke boom waar je onder kunt zitten om in gedachten te genieten van alle mieren (lees: mensen die druk bezig zijn met van alles en nog wat)? Dan hoef je ook niet je goed-gevoel-knop aan te zetten, omdat deze al automatisch aan staat ;)

    Have fun girl!


    Liefs x,

    Paula

  • 23 Juni 2013 - 19:31

    Leny Wijlaars:

    Goed zo Tony om eens bij jezelf stil te staan.Doe ik het goed? Ben ik er tevreden mee? Wees gelukkig met alles en allen om je heen. Groetjes tante Leny.

  • 23 Juni 2013 - 21:59

    Ans:

    Ha, lieve vriendin. Heerlijk om (even) op jezelf te zijn he? Ik noem dat thuis komen bij jezelf.
    Moeten veranderen in willen en willen veranderen in mogen, dan ben je al een heel eind op
    weg.
    Het is knap wat je zonder Karel geregeld hebt en voor elkaar hebt gekregen. Wat er in je zit
    als je er alleen voor komt te staan, mooi he? De oerkracht die aanwezig is, ook in Suriname of
    beter gezegd; juist daar!
    Geniet van alles wat al weer af is en het succes, ik ben trots op je! We hebben het er nog wel
    eens over als je weer thuis bent.
    Vergeet niet te genieten van het moment, neem genoeg rust tussen alle bedrijvigheid door en
    je weet het he? als je hulp nodig hebt; je weet me te vinden.

    Lieve groeten en hug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

\\\\\\weer Suriname

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

Nog 5 dagen

04 Maart 2014

Alweer zondag

26 Februari 2014

Lazy Sunday

15 Februari 2014

Weer goed en volop bezig

05 Juli 2013

Klein berichtje
Tony
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 76875

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2009 - 22 November 2009

\\\\\\weer Suriname

06 November 2007 - 24 November 2007

Onze Suriname avonturen

Landen bezocht: