Weer goed en volop bezig - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu Weer goed en volop bezig - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu

Weer goed en volop bezig

Door: Tony

Blijf op de hoogte en volg Tony

15 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag vrijdag 14 februari Valentijnsdag , ik in Paramaribo en mijn Valentijn in Nederland 

Och, het is een gewone dag met het gemis van Karel die altijd een oplossing voor heeft, of wel er naar op zoek gaat. Nu doe ik het hier in mijn uppie, gaat goed, veel geleerd en leer nog steeds bij iedere keer weer. Het missen van het thuisfront is in de avond en morgen het meest aanwezig.

Elke dag gaat de familie en vreinden wel even door het hoofd, mooie herinneringen en soms nieuwsgierigheid naar… Gelukkig lang leve het internet en whats up Hoewel sinds een paar dagen werkt mijn Iphone niet meer als het met internet te maken heeft, heel lastig zeker als ik even een foto wil zetten op whats up of face- book. En och, ook dat went.

De afgelopen week ook naast werken leuke dingen gedaan:
Eerst vorige week een gezellig feestje in het Casino, nee niet gegokt  Ik ben niet van het gokken, aan mij verdiend het Casino niets. Asha was jarige en gaf een diner in Mirage Casino, compleet met bandje dat goede en mooie muziek maakten. Leuke mensen ontmoet en gesproken. De kennissenkring hier wordt groter en dat is steeds leuker.

Vrijdagavond heerlijk uit eten geweest met Feija en ja we hebben weer uren gekletst samen en vooral heerlijk gegeten, heerlijke dim sum, garnalen die zo lekker waren dat ik nog een extra portie heb besteld. Een echte aanrader.

Zaterdag werd ik opgehaald om mee te gaan naar Mamba, een heerlijke rustige fijne plek waar je vergeet dat er nog meer bestaat op de wereld dan vrienden, hangmat en lekker eten. Ik ben flink verwend door iedereen met hapje, drankjes, lekker eten en vooral veel rusten in de hangmat.
Het weer was en is niet optimaal zeker niet, soms meer dan fris en heeeeeeeel veel regen. Die vele regen maakt dat er veel muskieten zijn en die vertellen dan aan elkaar dat er een bakra is die goed smaakt denk ik pffffffff Al wordt ik vaak gestoken nu is het extreem, heb zelfs zalf voor de ontstekingen van mijn muskietenvriendjes! Echt om gek van te worden.

Dinsdag heerlijk op bezoek geweest en verwend met een lekkere lunch bij Donna. En vanavond gezellig met Donna en Romeo uit eten geweest. Lekker en gezellig. 

Tussentijds ook nog genoten van de baby’s Melany en Elykim die ik bijna dagelijks zie, ze schillen 5 maanden en het zijn schatjes die veel lachen en waarom ik ook kan lachen heerlijk !

Verder hard werken, en wat daar allemaal bij hoort. Daar wil ik het nu even niet over hebben, het krijgt allemaal weer vorm en gaat de goede kant op 

Met veel inzet en doel voor ogen op naar de volgende fase in mijn planning.

Komt goed, zo niet dan toch!

Wordt vervolg 

• 15 Februari 2014 - 04:41

Paula:

Leuk verhaal, Tony!

Werk ze en geniet ze nog xxx

• 15 Februari 2014 - 10:51

Andre:

Oh ik had je idd al gewahtsappt maar ik kreeg niets terug, heb je wel verbinding via wifi aan staan op je iphone?
    Instellingen>wifi
    Xx

• 15 Februari 2014 - 12:21

Ans:

Hoi Tony,
    klinkt heel relaxed allemaal. zelfs het feit dat je phone niet werkt deert je niet. Je lijkt wel een echte Surinaamse, don't worry be happy!
    Kuzzzzzzzzzzz

• 15 Februari 2014 - 12:44

Guido:

Goed bezig Toppie!!!

• 15 Februari 2014 - 17:05

Leny Wijlaars:

Bedankt voor je mooie brief . Leuk om te lezen. Ik leef op deze manier met je mee.Geniet er van
    Groetjes tante Leny.