Klein berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu Klein berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu

Klein berichtje

Blijf op de hoogte en volg Tony

05 Juli 2013 | Suriname, Paramaribo

Heb zit er alweer bijna op mijn verblijf hier, het is nu aftellen. Dubbel gevoel., heel graag zie ik Karel, de kinderen en jullie allemaal weer . Ja dat is wel wat ik het meeste mis!

Echter van de andere kant …….. ik wil nog zoveel doen en regelen, tja regelnicht . dat is wel wat ik ben en graag doe, ik krijg er heel veel energie van. Ik stik ervan maar dan op een rustige fijne manier nu ik hier het een en ander in kruiken heb zoals ik dat voor ogen had. De langere tijd die ik hier heb werkt daar zeker aan mee. Vele malen was het 2, 3 weken, dat is zeker een ander gevoel nu werkt het veel meer relaxed.

Kenneth stelde voor dat: " ik 3 maanden hier blijf en dan een maandje naar Nederland, Vincent denkt dat ik minstens 3 keer per jaar 2 maanden hier MOET zijn er veranderd blijkbaar veel 

Hoewel ik weet dat er ook anderen zijn die het beter vinden als ik er minder ben  Nee, makkelijk ben ik niet altijd en als ik wat in mijn hoofd heb pfffff.

Veel dingen zijn er al gedaan en ik moet opletten om niet te ver te gaan in mijn perfectionisme !
Steeds meer zie ik dat dat een van de dingen is waarin ik kan doordrijven..:-) och, een mens blijft leren van zichzelf en ik hier zeer zeker.

Het is leuk als Earl en Cher hier komen met de baby, hij is zo makkelijk en ik heb hem alleen gehoord als hij honger heeft  Zo mooi een klein wondertje.
Och baby’s daar draait het hier ook om op de Mesdag In een van de appartementen hebben ze pas een baby , Marian { onze dienst) is zwanger.
Nieuw leven in de brouwerij 
Ja alles vernieuwd en groeit, leven, planten, relaties …… en de uitgaves  
Het is allemaal stukken duurder geworden hier, kocht ik jaren gelden een bankstel voor 100 SRD kost het nu 2700 SRD., Gezien de grote concurrentie is waanzinnig gegroeid, met als gevolg dat de huurprijzen niet omhoog kunnen. Och ja.... kleinigheidje blijf je houden.

Er zijn ook zaken die nauwelijks iets kosten zoals de bus . Gisteren was ik met Marian naar de stad met de bus 1 SRD of te wel 0,23 euro cent het ritje kost met de taxi zo.n 2,30 Het was weer een hele beleving  op de terugweg hadden we niet lijn 10 maar de Tourtonne bus een lange rit door de wijken achter ons complex en dan weer terug , zo zie je nog eens wat  Ik was al bang dat het fout ging zelfs Marian ging vragen of het wel goed was .

Al met al het gaat hier zijn gangetje en ik blijf het leuk vinden.

Veel liefs voor allemaal

  • 05 Juli 2013 - 13:57

    Lea Timmermans:

    Hoi Meid

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, tja het zit er al weer bijna op.
    Mijn achternichtje gaat je bellen (als je terug bent) Ze gaat voor een half jaar naar Paramaribo voor study ( met nog 3 meiden) en zocht nog onderdak.
    groetjes
    Lea

  • 06 Juli 2013 - 12:13

    Leny Wijlaars:

    Hoi Tony, leuk weer iets van je te horen. Lekker druk bezig.
    Groetjes tante Leny

  • 08 Juli 2013 - 11:19

    Ans:

    Hoi Tony,
    het wordt ook wel weer tijd om in het Eindhovense aan de gang te gaan, niet?
    De zomer lijkt nu werkelijk te beginnen hier dus wat jouw timing betreft; perfect!
    Ik ben voor de verandering weer eens een week goed verkouden geweest en
    moet in de koude en natte seizoenen hier ook maar eens die kant uitgaan. Tot
    binnenkort, goede reis terug!
    Liefs, Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

\\\\\\weer Suriname

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

Nog 5 dagen

04 Maart 2014

Alweer zondag

26 Februari 2014

Lazy Sunday

15 Februari 2014

Weer goed en volop bezig

05 Juli 2013

Klein berichtje
Tony
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 730
Totaal aantal bezoekers 76867

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2009 - 22 November 2009

\\\\\\weer Suriname

06 November 2007 - 24 November 2007

Onze Suriname avonturen

Landen bezocht: