Nog 5 dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen

Door: Tony

Blijf op de hoogte en volg Tony

10 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo


Volgens de computer is het nog 5 dagen en dan heerlijk weer naar huis.
Heel dubbel, ik ga heel graag weer naar Karel, de kids, familie en kennissen, het vertrouwde geborgene
Toch of ik hier nu klaar ben zoals ik het zou willen voor zaterdag ?? Leuke uitdaging, er waren er wel heel veel deze keer, uitdagingen !!
Het ontbreekt me aan tijd om zelfs maar een 10 de van de “uitdagingen” te beschrijven, brr
Nu heb ik besloten om tevreden te zijn met wat ik bereikt heb en zeker niet te kijken na wat ik van mezelf zou hebben moeten doen.
Zoals Kenneth straks zei : “jij moet straks naar huis en een hele poos gaan uitrusten, omdat jij nooit stil kan zitten en steeds meer en meer wilt doen en nooit de boel de boel kan laten ” Mijn hele betoog van “ja dat komt omdat.. werd meteen van de tafel geveegd 
Och ja, dat is natuurlijk ook zo, doordat er steeds weer nieuwe zaken aandienen kan ik weinig met alle creatieve dingen die ik gepland had.
Toch heb ik als ik doorwerk en bezig ben steeds energie en lukt het redelijk wel, kan ook best trots zijn als ik zie wat er allemaal gedaan is. Krijg ook de nodige complimenten en dat maakt het ego nog wat groter 
Kijken naar wat werkt en doorgaan met dat wat op de planning stond en vooral, wat er niet op stond maar dringend gedaan moet worden.
Ik kom steeds weer mezelf tegen, en leer meer van mezelf dan dat ik verwacht had, een extra toevoeging van het hier zijn.
Morgen ga ik de keuken tegels uitzoeken, ik heb er al veel gezien en er een paar voorbeelden mee naar huis genomen, het is het nog niet geworden dus.. het wordt nog kiezen.
Voor de badkamer was het al moeilijk en heb ik niet de echte ÿes dat zijn ze gevonden, wel aardig hoor maar toch niet je van dat . Heb natuurlijk ook rekening te houden met mijn budget, wat inmiddels ver overschreden is !! Och kleinigheidje blijf je houden.
Toch geniet ik er echt van ondanks de hectiek .
Vandaag waren de dochtertjes van Sharita de vrouw van Cees op bezoek, leuke dames en we zijn samen met Marian en Melany naar Zus&Zo gegaan daarna door de palmen tuin naar het Vat , een fijne en leuke middag was het. Mooi om te zien hoe het al echte dametjes worden .
Ik ga zeker nog wat meer schrijven voor ik naar huis ga voor nu ontbreekt me een beetje de inspiratie om er een leuk verslag van te maken. Toch wilde ik mijn trouwe volgers even wat laten weten.
Als ik thuis ben ga ik foto’s plaatsen bij de periode, kost me nu teveel tijd.

  • 10 Maart 2014 - 05:07

    Paula:

    Gaaf verhaal en goed reflecterend bezig! Ben trots op je xxx

  • 10 Maart 2014 - 07:47

    André:

    Goed bezig moeders! En het lijkt me inderdaad een goed plan als je de eerste dagen dat je thuis bent even lekker rustig aan doet ;)
    Xx

  • 10 Maart 2014 - 18:41

    Leny Wijlaars:

    Bedankt voor je verslag.Succes met het uitzoeken van de keukentegels.GEn daarna welkom in ons landje.eniet van de dagen die je daar nog hebt.












    Hoi Tony, geniet van de dagen die je nog hebt.Succes met de tegels. Groetjes tante Leny.


    .











  • 10 Maart 2014 - 22:06

    Ans:

    Hoi Tony,
    komend weekend weer terug in ons momenteel zonnige landje. Goed getimed, de lente is hier al begonnen dus je winterjas heb je niet (meer) nodig.
    Wij zien elkaar volgende week vrijdag; om 9 uur ben ik bij jou en dan; onder het genot van kopjes koffie leg ik mijn oor te luister.
    Niet te erg stressen om zoveel mogelijk af te krijgen, go with the flow. Wat niet af is blijft wachten tot het volgende bezoek (in de herfst?).
    Tot gauw en sterkte met het afscheid nemen en loslaten.
    Dikke knuffel, Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

\\\\\\weer Suriname

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

Nog 5 dagen

04 Maart 2014

Alweer zondag

26 Februari 2014

Lazy Sunday

15 Februari 2014

Weer goed en volop bezig

05 Juli 2013

Klein berichtje
Tony
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2850
Totaal aantal bezoekers 76867

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2009 - 22 November 2009

\\\\\\weer Suriname

06 November 2007 - 24 November 2007

Onze Suriname avonturen

Landen bezocht: