De stukjes vallen steeds beter op zijn plaats - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu De stukjes vallen steeds beter op zijn plaats - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tony - WaarBenJij.nu

De stukjes vallen steeds beter op zijn plaats

Door: Tony Smits van den Heuvel

Blijf op de hoogte en volg Tony

21 Juni 2013 | Suriname, Paramaribo

Vandaag was het wederom een hele hectische dag veel mensen die kwamen werken, veel boodschappen en vooral veel regelen. En vaak geen verbinding met internet

Het resultaat is wel naar mijn zin, zeker de prachtige nieuwe kap van de pinahut. Het veel voeten in aarden gehad er ging van alles mis toch..........het is zo mooi geworden en het is zeer zeker vakwerkwerk.

Fred de indiaan die het kunstwerk maakte is een ware acrobaat met veel verbijstering en bewondering heb ik vaak toe gekeken hoe hij over de latten liep te manoeuvreren met de grote strengen bladeren. Het net wat er nu over gespannen is zie je bijna niet heel professioneel ! Tja ieder zijn vak.

Hoewel ik stik van de energie, kreeg ik vanmiddag een soort van "black-out" echter een uurtje slaap en ik voelde me weer prima.:-)

Door het hele gebouw wordt gewerkt gelukkig vandaag was het droog zodat ook de lekkages in het dak gedicht konden worden. We zitten weer droog

Marian verblijde mij vandaag met een Wollie hamburger haar favoriet en ja ...die was om je vingers bij op te eten .

Van Kenneth heb ik 2 mooie aquarellen gekocht om de boel weer op te frissen en aan te kleden.

Zo morgen nog een drukke werkdag en dan nieuwe spullen kopen, ter vervanging en vernieuwing.

Ja het wordt al weer aardig wat, ik ben tevreden of beter gezegd een contente mens :-)

Doei ...later




  • 21 Juni 2013 - 08:40

    Andre:

    Goed bezig moeders =D wordt toch echt eens tijd dat ik een keer langskom want als ik het lees zie ik altijd alles precies voor me terwijl ik het alleen op foto's heb gezien.

  • 21 Juni 2013 - 12:17

    Tony :

    Ja leuk :-) Je bent meer dan welkom

  • 21 Juni 2013 - 15:54

    Cecile:

    Hoi nijver bijtje
    Een saai leven heb je zeker niet. Wat een energie! Leuk zo'n nieuwsbrief, ik zou zo wel even over willen vliegen om rond te kijken en om met eigen ogen te zien hoe je daar de boel beredderd. Wie weet, win ik binnenkort de staatsloterij en dan...ach ja...en dan?!
    In ieder geval tot ziens hier in dit kille druilerige kikkerlandje.
    Cecile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

\\\\\\weer Suriname

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

Nog 5 dagen

04 Maart 2014

Alweer zondag

26 Februari 2014

Lazy Sunday

15 Februari 2014

Weer goed en volop bezig

05 Juli 2013

Klein berichtje
Tony
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 76875

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2009 - 22 November 2009

\\\\\\weer Suriname

06 November 2007 - 24 November 2007

Onze Suriname avonturen

Landen bezocht: